Semua AJK Surau Presint 11 di berhentikan, Petanda buruk bagi BN Putrajaya



BN Putrajaya semakin kritikal dan terdesak dan tidak henti-henti menabur fitnah buat masyarakat, terbaru, Pengerusi dan Bendahari  Surau Abdul Rahman Bin Auf, Presint 11 telah dipanggil mengahadap Ketua Pengarah JAWI dan di beritahu bahawa mereka dan SEMUA AJK Surau diberhentikan serta-merta. 

Sepanjang pemerhatian saya, Dato Husam tidak menyentuh tentang kempen ketika tazkirah beliau, apa yang beliau bertazkirah adalah sekadar perkongsian ilmiah dan ilmu agama, Pemimpin yang sebegini lah yang patut kita angkat, mereka mampu berkata-kata tentang agama, mampu bertazkirah, dan mampu naik ke mimbar-mimbar masjid untuk berkhutbah~!

Kalau nak harapkan Ku Nan, entahkan boleh entahkan tidak, Al-Maklumlah, pemimpin mereka, bab Najis Mughallazah pun dah fail...[Video sini]

Kalau nak tengok muka-muka Orang Kuat Umno (OKU) datang solat berjemaah.di surau-surau, menghidupkan rumah Allah 5 waktu pun susah, apatah lagi menyusun program-program agama. Namun bila ada pelantikan jawatan, mereka ini lah akan timbul dari merata-rata tempat kadang kala ada juga mereka yang sebulan sekali pun tak pernah nampak muka di surau pun boleh muncul.

APAKAH MEREKA FIKIR, RAKYAT TAKUT DENGAN MOMOKAN MEREKA, TAPI RAKYAT AKAN TERUS BANGKIT MELAWAN DAN AKAN TERUS MENJADI EJEN-EJEN YANG AKAN MEMENANGKAN ISLAM.



Kita Tolak Politik Sempit Umno-BN!!!!!~

You can leave a response.

One Response to “Semua AJK Surau Presint 11 di berhentikan, Petanda buruk bagi BN Putrajaya”

  1. Oo...alkisahnya, tapi kalau TATM guna surau untuk berkempen boleh pula. Terus terang saya katakan Tengku Adnan guna surau fasa 4C, presint 8 untuk berkempen. Dekat situ terus terang dia minta semua jemaah qariah surau memilih pemimpin sedia ada. Bukan kempen ker tu? Tak kena pecat pun pengerusi dan ajk surau. Adilkan ini?? Pengerusi sarau siap minta duit lgi kat tengku adnan untuk topup bg membesarkan surau. Wahai pemimpin2 yg tidak ikhlas, jawablah kamu di Mahkamah Allah nnti.

    ReplyDelete

Dari Putrajaya. Powered by Blogger.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!